poniedziałek, 20 stycznia 2014

LO po raz pierwszy.

Moje pierwsze "prawdziwe" LO. Miałam już okazję bawić się w digiscrap, ale wersję papierową zrobiłam po raz pierwszy. A to wszystko za sprawą wygranego wyzwania liftowego - dzisiaj występuję w roli gościnnej projektantki na blogu Srapgangu. :)  gdyby nie to wyzwanie, nie wiem czy kiedykolwiek zabrałabym się za LO. Mimo, że do pierwowzoru trochę mu daleko, to jednak jestem z niego dumna. ;)



Scrap jest w odcieniach szarości, za ewentualne przekłamania kolorystyczne na zdjęciach przepraszam (najbardziej rzeczywistą kolorystykę oddaje ostatnie zdjęcie). To mój scrapowy debiut, więc mam nadzieję, że nie jest tragicznie. ;)






10 komentarzy:

  1. Świetnie wyszedł, możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem świetnie debiutujesz, ja to mam jeszcze daleko przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)) może kiedyś powstaną kolejne... ?

      Usuń
  3. Świetnie wykonałaś ten scrap. Szczerze podziawiam. W życiu nie domyśliłabym się, ze to Twój pierwszy :) Super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. ;) nie było łatwo, ale się udało :))

      Usuń
  4. Dziękujemy za gościnę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń