czwartek, 10 listopada 2016

Wszystko razem.

To już chyba wszystkie papierowe dodatki, jakie powstały z okazji naszego ślubu. :)

Zaczęło się od Plannera, co prawda nie do końca zgrywa się z resztą,
ale nie miałam wtedy jeszcze określonych kolorów przewodnich.




Później przyszedł czas na rozdanie zaproszeń.




Pudełko na koperty od Gości również okleiłam.




Przy wejściu na salę postawiliśmy sztalugę z rozmieszczeniem Gości przy stolikach,
żeby każdy z łatwością mógł odnaleźć swoje miejsce.



Każdy stolik miał swój numerek...



Na stolikach poustawiane były winietki. :)



W toaletach natomiast można było znaleźć koszyczki ratunkowe:



Nie zabrakło również upominków dla Gości. :)
Co prawda breloczki zamówiliśmy gotowe,
ale dołączyliśmy do nich karteczki z podziękowaniami.
(zdjęcie: FotoIrys)



5 komentarzy:

  1. piękne wszystko! też sama przygotowywałam papeterię ślubną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne wykonanie:) mnie też niedługo czeka przygotowanie własnej papeterii ślubnej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wykonanie , planer świetny zaproszenia bardzo mi się podobają również pozostałe dodatki . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaplanowane od początku do końca :) Świetnie wykonane i tak piękna delikatna kolorystyka :) Super

    OdpowiedzUsuń