piątek, 30 maja 2014

Dla Mamy.

Co prawda spóźniony o kilka dni, ale w końcu jest - post z okazji Dnia Mamy.
Niedawno zakupiłam bindownicę, a w celu jej przetestowania zrobiłam mini album... ;)



Nie pokażę wszystkich zdjęć - tylko te, które Mama opublikowała na swoim blogu. :)




Do kompletu powstał mój pierwszy pop-up box. :)
Drugi, bliźniaczo podobny (tylko w trochę innej kolorystyce) zrobiłam dla Mamy M.





Powyższe kartko-pudełko zgłaszam na:

wyzwanie Latarni Morskiej.
W pracy wykorzystałam:
Stempel
Ćwieki (które otrzymałam kiedyś ze scrap.com'u jako wygraną w Candy)

oraz Warstwowe wyzwanie Diabelskiego Młyna (do 10.05) - warstwy co prawda niestandardowe, ale jakby nie patrzeć - są! :)

8 komentarzy:

  1. no pięknie dostać taki mini album....bindownica to fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że pięknie :)) prezencik jest super!

      Usuń
    2. o tak, bindownica jest świetna! :)

      Usuń
  2. Świetny album - czekam na kolejne. Pudełeczko niezwykle udane...muszę sama spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. albumik i kartko-pudełko na półeczce sobie stoją i oczy cieszą :)) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń