czwartek, 6 grudnia 2012

Wyniki i niespodzianka!

Niedawno wróciłam z zajęć i prawie od razu przystąpiłam do losowania zwycięzcy mojego Mini Candy. Pomógł mi w tym, tak jak ostatnio, Pan Random, który wcielił się dziś w rolę Świętego Mikołaja. Postanowił on, że mini upominek należy się osóbce numer...


Po kilkukrotnym przeliczeniu upewniłam się, że jest nią Araneo de Magdalena - gratuluję Kochana! :))
Czekam więc na maila z adresem do wysyłki.

Cieszę się, że paczuszka poleci do kogoś, kto gości tutaj prawie od początku mojego blogowania.. :)

* * *

Ale to nie wszystko - w najbliższych dniach pojawi się kolejna niespodzianka więc zaglądajcie koniecznie! :)

12 komentarzy:

  1. O ja cie!!! Hahahaaaaa, ależ mi się przytrafił Mikołajkowy prezencik! No nie mogę uwierzyć!! :-D Dzięki, dzięki, dzięki Kochana :*
    psyt: już myślałam, że ja to chyba odstraszam wszelkiego typu Candy, a tu proszę jaki psikus słodziuchny :-)
    Oj strasznie się cieszę :-D
    Hihi! Odezwę się na pewno już niedługo :*


    ....no niech mnie ktoś uszczypnie!!!!!!!!!!! :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. A co innego robimy, jak nie zaglądamy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzcy! dziękuję za zabawę i pozdawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęśliwej wylosowanki i dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i podziękowania za zabawę.

    OdpowiedzUsuń