piątek, 3 października 2014

Poisencja bez wykrojnika - tutorial.

Zaczęłam już robić Świąteczne kartki i chciałam kupić wykrojnik Poisencji ale uświadomiłam sobie, że przecież mogę ją zrobić sama. W związku z tym zapraszam na kolejny kurs. :)
Moja inspiracja:



POTRZEBUJEMY:

- kawałek białego (lub bordowego) papieru
- klej
- nożyczki
- nożyk
- ozdobny ćwiek
- wykrojniki (lub dziurkacze) listki w co najmniej dwóch wielkościach




1. Zaczynamy od wycięcia listków, po 5 sztuk z dwóch "sąsiadujących" wielkości.



2. Wybrałam średnie i największe. Następnie delikatnie nadajemy listkom kształt.



3. Z kawałka papieru wycinamy małe kółko. Naokoło, w sposób pokazany na zdjęciu, przyklejamy większe listki.



4. A na to mniejsze. Zostawiamy na chwilę, żeby klej dobrze wysechł.



5. Środek delikatnie nacinamy nożykiem, mocujemy ćwiek i gotowe - cieszymy się własną poisencją! :)





Mam nadzieję, że mój kursik okaże się przydatny. :)
Jeśli tak, to miło mi będzie kiedy podlinkujecie na swoim blogu ten post.
No i koniecznie podzielcie się w komentarzu linkiem do Waszych prac, chętnie je zobaczę. :)


EDIT: wykrojniki listki pochodzą z zestawu Leane Creatief - Multi die flower 006.

5 komentarzy: