środa, 11 marca 2015

Podaj dalej.

Tajemnicza nadawczyni paczki z przydasiami odnaleziona! :) raz jeszcze dziękuję!



Okazało się, że rok temu zapisałam się do zabawy u Basi i na śmierć zapomniałam! W związku z tym czas na "podaj dalej" u mnie.
Pierwszym dwóm osobom, które wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie, wyślę w ciągu roku paczuszkę z przydasiami. Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić zabawę u siebie i obdarować kolejne dwie osoby. :)
Idąc za pomysłem Basi - napiszcie w komentarzu lub mailu o waszych małych przydasiowych marzeniach - może uda mi się je spełnić. :)

5 komentarzy:

  1. Mmmmm. jaka paka się przytrafiła w "podaj dalej"!
    Jeśli się uda (bo może komentarze u Ciebie wymagając moderacji, więc nie będę pierwsza, jak mi się teraz wydaje:-)) to bardzo chętnie zgłaszam się na Twoje "podaj dalej":-) Uwielbiam być poddawana niespodziankom wszelakim, a przecież "podaj dalej" trochę na tym polega, ale i uwielbiam robić takowe, więc taka okazja to podwójna radość!
    Pozdrawiam ciepło:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! Czyli jestem pierwsza do "podaj dalej"! To pysznie!!!!
      Może nieładnie, że tak się zapisuję nie będą uprzednio Twoim gościem częstym, a jedynie podglądaczem, a i to nie komentującym... Mam nadzieję, że nie uznasz tego za pazerność:-), a jedynie za przejaw wcześniej opisanych powodów:-)

      Usuń
  2. Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga. I od razu niespodzianka-zabawa. Zgłaszam w niej swój udział. Ponieważ nie mam maszyny ani wykrojników to marzą mi się piękne skrapki : listki, motylki i wszystkie inne możliwe.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny bardzo proszę o kontakt na maila :)

    OdpowiedzUsuń