wtorek, 12 maja 2015

Pozlotowa relacja.

W sobotę w Katowicach odbył się Drugi Papiorzany Comber, czyli Śląski Zlot Scrapbookingowy.
Atmosfera była rewelacyjna - konkursy, warsztaty, pokazy, make&take, stół do wspólnego scrapowania i oczywiście zakupy. ;)
Udało mi się zrobić kilka zdjęć (a kilka podprowadziłam od koleżanek), zapraszam więc na krótką relację ze Zlotu. :)

Na wejściu powitał nas stół z domowymi maszketami (smakołykami) - były ciasta i ciasteczka, babeczki, chleb z ziarnami (robiony przez moją Mamę), smalec, ogórki, a do tego kawa i herbata. :)



Widok na salę z jednej i drugiej strony:




Pośrodku kilka stołów - stół do wspólnego scrapowania, stół dla najmłodszych oraz miejsce na pokazy:





Moja Mama (joolaa) zapisała się na warsztaty decoupage u Zuzy.



Zrobiła taką ładną, postarzaną szkatułkę. :)



Był też czas na spotkania i pogaduszki ze znajomymi.

Z Ewcią (zdjęcie - Nowalinka) i Ewciowe paznokcie inspirowane Zlotowym logo. :)




Z Marysią:



Z Basią i Mamą:



I nasz SnipArtowy (prawie cały) DT - Marta, Ola, Monika i ja. :)



Serdeczne podziękowania dla organizatorów takiej świetnej imprezy! :)
Do zobaczenia za rok!

6 komentarzy: