wtorek, 22 maja 2012

i na niebiesko...

Czuję się strasznie źle, że zaniedbuję bloga..., ale dużo rzeczy się ostatnio dzieje, a przede wszystkim sesja. Naprawdę mam nadzieję, że pod koniec czerwca uda mi się być już na bieżąco. :)
W ostatnim czasie powstało trochę niebieskości. Być może któraś z tych rzeczy będzie upominkiem za złapanie licznika..? Swoją drogą jeszcze niecałe 500 wejść... Dziękuję. :)



 A tu całości - bransoletki i kolczyki:



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia! :)

5 komentarzy:

  1. Ale śliczne niebieski kolorki, jak błękit nieba w lecie... Znam Twój ból z nauką... mi teraz szykuje się podwójna obrona lic... także rozumiem Cię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam niebieski i do tego morski klimat :D
    Pozdrawiam i zajrzyj do szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny niebieski odcień :) powodzenia na sesjach! i zapraszam na oje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach... niebieskości jak ja je uwielbiam :) powodzenia podczas sesji :) pamiętam jak ja wkuwałam ... ale dawno to było

    OdpowiedzUsuń