niedziela, 7 października 2012

Wymianka czekoladowa.

Wymianka zakończyła się już tydzień temu, ale dopiero dzisiaj mam chwilkę, żeby coś o niej napisać. Wymiankę organizowała Modrak, a moją parą była Lucyna, której serdecznie dziękuję za cudeńka, które otrzymałam. :)

Po otwarciu paczuszki od Lucyny, jej zawartość momentalnie się "rozeszła". Słodkości zniknęły prawie od razu, a sutaszowy naszyjnik stał się własnością Mamy. W związku z tym nie zdążyłam nawet zrobić ładnego zdjęcia, dlatego mam nadzieję, że Lucyna się nie pogniewa, jeśli pokażę Wam zdjęcia jej autorstwa.

W paczuszce otrzymałam:


Naszyjnik sutaszowy, frywolitkowy oraz frywolitkowe kolczyki oraz przydasie i słodkości





Natomiast ja przygotowałam:


Brązowo-szary notes, szarą bransoletkę sznurkową z łańcuszkiem, brązową bransoletę oraz makramowy komplecik i słodkości. :)







Mojej wymiankowej parze jak i organizatorce serdecznie dziękuję. :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne podarunki otrzymałaś oraz przygotowałaś :) Pozdrowienia ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo dziękuję i uważam tę wymiankę za bardzo udaną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm czekoladka:))) wymianka bardzo fajna i śliczne przedmioty dla siebie przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń