sobota, 27 lutego 2016

Creativity.

Dopiero co zaczynałam przygodę w DT, a tu już czas na ostatnią inspirację.
Niesamowite, jak szybko minął ten rok.

Chcę Wam dziś pokazać ramkę - będzie ona prezentem dla pewnej osóbki
z "naszego" scrapowego świata, stąd też tekst "free your creativity". :)





WYKORZYSTAŁAM:
serduszka - zestaw

* * *

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Paper Concept - Czarny - biały (do 10.03)
w pracy wykorzystałam zakupiony niedawno
w sklepie stacjonarnym w Katowicach stempel skrzydeł


8 komentarzy:

  1. bardzo ale to bardzo podoba mi się ta praca ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podoba, ale chcę się też naocznie o tym przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca rewelacyjna. Mam nadzieję,że doda skrzydeł Tobie oraz osobie, dla której jest przeznaczona :) Dziękuję bardzo że zgłosiłaś tę świetną pracę na wyzwanie w Paper Concept. Pozdrawiam Aga Baraniak

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymyśliłaś prezent wyjątkowo podnoszący na duchu! Stempel pięknie się prezentyje w tej kompozycji, całość ładnie się prezentuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł, piękne wykonanie i na pewno trafiony prezent dla kreatywnej osoby! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Cudo! bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń