wtorek, 31 lipca 2012

Skrapuszko.

Zostałyśmy z koleżankami zaproszone na spotkanie po-urodzinowe jednej z nas. Jako dodatek do prezentu powstało moje pierwsze skrapuszko (scrapuszko?). :)  mam nadzieję, że obdarowanej przypadnie do gustu (i że S. nie zajrzy tutaj do jutrzejszego popołudnia, bo nie będzie niespodzianki!).
Nie jestem w posiadaniu profesjonalnych papierów do scrapbookingu, dlatego wykorzystałam to, co miałam pod ręką - kremowy papier wizytówkowy w prążki, złotą tekturę falistą, beżową wstążeczkę i złote naklejki kwiatki (podklejone wcześniej kalką - wyglądają znacznie lepiej).
Skrapuszko ma wymiary ok. 5x8 cm i tak mi się spodobało, że chyba w niedługim czasie powstaną kolejne. :)



A na pierwszej stronie krótkie życzenia po-urodzinowe. ;)


Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz