sobota, 14 lipca 2012

Wyniki wyniki!

Dzisiejsze popołudnie spędziłam na przeglądaniu Waszych blogów i sprawdzaniu, czy warunki Candy zostały spełnione. Do zabawy zakwalifikowało się 16 osób z 18 chętnych.
Losowanie przeprowadziłam w "tradycyjnej" formie, przy pomocy brata, który czuwał nad wszystkim. ;)


Moje pierwsze Candy wygrała...


 

Ale to nie wszystko. Druga nagroda powędruje do  mak_pa,  ponieważ jako jedyna spełniła wszystkie warunki, o które prosiłam. :)

Dziewczynom serdecznie gratuluję i proszę o wiadomość na mojego maila  jdark.handmade@gmail.com :)
Nagrody pokażę jak tylko poprawi się pogoda, bo zaczęło padać i zdjęcia wychodzą po prostu fatalnie...

A ja myślę już nad jakąś kolejną rozdawajką, więc wszystkich, którym się dzisiaj nie poszczęściło zapraszam do zaglądania na bloga. ;)
Udanego weekendu!

1 komentarz:

  1. Bardzo miłe zaskoczenie :) Dziękuję i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń