piątek, 16 marca 2012

Wyróżnienie.

Otrzymałam dzisiaj wyróżnienie od mak_pa, jest mi niezmiernie miło i dziękuję Ci z całego serca! :) zgodnie z zasadami przekazuję wyróżnienie dalej, ale powiem Wam, że miałam ciężki orzech do zgryzienia - tyle cudownych osób, blogów... To nie takie proste, bo chciałabym wyróżnić więcej osób, ale według zasad można wyróżnić 5 blogów, które nie przekroczyły 200 obserwatorów (niestety...).


Chciałabym więc, aby wyróżnienie przyjęły:
Ania - za te wszystkie cudowne pudełeczka, szkatułki i inne rzeczy, które tak mnie zachwycają :)
dea - za niesamowity talent, szczególnie te druciane, plecione bransoletki... achh cuda po prostu! :)
K. - za niezwykłe opowiadania, które rozbawiają mnie do łez. :)
elpimpi - za te wszystkie scrapbookowe cuda. :)
piekielna_owca - za niesamowitości, które tworzy. :))

Wiem, że niektóre osoby nie przyjmują wyróżnień, dlatego jeśli któraś z Was nie zechce - zrozumiem i uszanuję tą decyzję. :)




Jakiś czas temu otrzymałam również wyróżnienie z zaproszeniem do zabawy od Anniston (za które oczywiście serdecznie dziękuję), ale jak na dzień dzisiejszy nie biorę udziału w tego typu zabawach.


1 komentarz:

  1. Dziękuję, hipokryzją byłoby nie przyjąć wyróżnienia, bo na pewno każdemu jest miło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń